Modebloggar

Fick igår reda på att det finns en brud med två hundar. Okej kanske inte så ovanligt, men denna brud har döpt dom till Gucci och Prada. Hon är blond. No need to say more. Tänkte att då får väl jag döpa mina kommande hundar till typ Ralph och Lauren. Så sjukt trendigt.

Idag kollade vi (och joinade) fruktparaden. Väldigt varmt vill jag lova. Gällde att hålla spikrak rygg så att inte tischan skulle komma åt den inte så mysiga svetten. Mer modebloggande än så här får man inte av mig. Så det så.

Kinesen (Pelle) visar hur en äkta modebloggare ska posa. Synd att vi inte modebloggar.
Samir visar det allra senaste, förutom att se hård ut så ska man ha en rosa cider i bröstfickan!



Nu blandar vi Champagne och pizza. Fabulöst.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

hoppas du har det grymt i huvudstaden

2010-08-01 @ 10:14:55
URL: http://grymtroligperson.se/
Postat av: Jimmy Whoo

Det finns en kille som bloggar och äger två hundar som är döpta till Gucci & Chanel.. :-D

tommytott.blogg.se

2010-08-08 @ 10:46:16
URL: http://www.JimmyWhoo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0