Uppgraderade

Blev uppgraderade på hotellet igår. Läckte visst lite i den andra. Nu har vi en lite större svit. Men framförallt har vi grym utsikt! Ser halvvägs till Sverige (om det inte varit lite hav och andra länder i vägen vill säga). Som om inte det var nog så såg jag en Saab för första gången igår, eller förlåt, Spyker. Sjukt ball bil. Fick lite cravings.

Nu hade jag tänkt skriva att Pappa fyller år men han vill inte att jag ska säga det. Så jag skippar att skriva det. Av den onämnda anledningen ska vi ut och käka middag ikväll med i stort sett hela Miami-gänget.

Man kan inte klaga på denna kvällsutsikt. Den är inte sämre nu på morgonen vill jag lova.
Saaben... eh Spyker mena jag. Vill ha vill ha. GE MIG. Behöver nog inte säga mer.



Nu försöker dom få mig att duscha här.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0