Jullov typ

Äntligen har jag jullov. I alla fall några dagar. På måndag tänker jag bestämt börja ett dygnet-runt-arbete med att göra ett stycke hemtenta. Imorgon blir det till att fixa lägenheten så den återfår sin forna glans. I skrivande stund har jag just tänt upp massa ljus och dragit på mig mjukiskläder. Här ska stannas i soffan resten av kvällen!!

Håller i überfart på att kolla ifatt Glee. Jag låg riktigt långt efter. Nu är jag bara långt efter. När jag är färdig idag hoppas jag vara en bit in på rätt säsong i alla fall. Heja mig!

En tallrik ljus för att värma upp rummet har ju aldrig skadat.
En lite lätt köldskadad Markus bäddar in sig så mycket det går.



Nu ska jag återgå till Glee.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0