Goes Vogue

Kom nyss hem. Jag, Philip och Isabel hängde loss på ett Vogue-event. Var "An exclusive shopping preview..." så det fick man ju inte missa. På med alla (!) färger, man är ju trots allt i färgglada Miami. Trots alla mina färger var jag faktiskt inte mest färgglad på stället. Fast nästan. Temat var nog blått skulle jag gissa, det var blåa drinkar och massa blått bjudgodis. Hetsåt. Tjock nu.

Tror bestämt det är dags för lite shopping imorgon. Låta huden vila något innan man kör på igen. Har lite samma mål som innan: vinterkläder! Vill hitta nått kul som inte ruinerar mig fullständigt. Lycka till säger jag då.

Jag och Philip inne på Vogue-grejen som hölls på The Raleigh Hotel.
Isabel och Philip på restaurangen en liten stund efter Vogue.
Vad som är kvar av godiset och så klart inbjudan.



Nu måste jag verkligen sova!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Ser grymt trevligt ut!

2010-12-04 @ 12:24:10
URL: http://grymtroligperson.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0