Nio till sex

I'm working nine to five, what a way to make a living. Eller kanske inte riktigt, satsar på att jobba nio till sex idag istället, därför jag har tagit en lite senare lunch idag. Har hunnit tvätta tak, klippa buske (för att komma åt att skrapa), skrapat och nu målar jag.

Trots att jag målar insidan av balkongen så har jag täckt över allt som går att täcka över under balkongen. Litar inte riktigt på mina målarskills. Tur var nog det för kollar jag på mig själv nu så är det nog lika mycket färg på mig som på balkongen.

Min work-outfitta. Kepsen är där för att jag inte vill ha färg i håret. Ändå har jag färg i luggen....
Klart det är Dolly Parton - 9 to 5. Borde lägga till den på min arbetsplaylist ASAP. Typ nu.



Nu ska jag hänga loss i solen dom sista 20 min av min lunchrast.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0