Sol sol sol sol sol

Det är sol. Jag gillar sol. Gillar sol väldigt mycket. Funderar på om man kanske borde flytta hit och byta karriär från ekonom till toyboy. Det vore ju inte fel. Tänk er själv att bara vakna upp till sol och värme varje dag. Slappa på nån yacht.

Blev som sagt en sväng (eller snarare en dag) i hamnen igår. Klagar inte. Även om min bror kan vara långsammast ever när det gäller att packa ihop båten.

Så där förvarar man båtar i Miami. Kul att ha båten högst upp i en orkan.
Philip fixar och trixar innan han lägger båten i vattnet för dagen.
Jag och lite mindre yachter i bakgrunden (tro mig, dom är SMÅ).



Funderar allvarligt på att bada. Man skulle kunna tro att jag är sjuk eller nått.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: tobie

Men är inte havet i USA kallare? hehe



Jaha, men vad dåligt att man inte får vara hur länge man vill. Hur ofta är du där typ?



Jadå, det var party i gamlestan :D

inga läskiga typer heller.

2010-04-05 @ 10:53:47
URL: http://tobiaswashere.blogg.se/
Postat av: anna

ni verkar ha det grymt där borta! hur länge blir du där? :)

2010-04-05 @ 16:48:20
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0