Allas vår Bella

Som ni kanske märkt har jag varit en aning upptagen idag. Sjukt modernt. Arbetsmarknadsdagar på Handels minsan. Jag har varit företagsvärd åt Danske Bank och Arena Personal. Otroligt roligt samt trevligt får jag allt säga. Sladdat runt där så mina skinnskor nästan gnissla mot golvet.

Lyssnade även på ett par föredrag. Bland annat allas vår Blondinbella. Mycket trevlig ung kvinna får jag säga. Förvånandsvärt öppen och trevlig. Verkar vara fart på den bruden. Sånt gillas. Bra jobbat Bella!!

Nu har jag ont i fötterna och bråttom. Om 30 minuter ska jag infinna mig på banketten med Bella och co. Kommer bli sjukt fab ska ni se. Mer bilder kommer imorgon.

Där håller hon sitt mycket intressanta föredrag...




Nu har jag bråttom bråttom. Hörs imorgon!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tobias

Kul med föreläsning av henne :D

2009-11-12 @ 22:45:20
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: simone'

sv: TACK Markus! :D

2009-11-12 @ 23:38:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0