Den enda som pluggar är lärarinnan

Snacka om en kväll... våran lärare på besök. Skulle ha Gossip Girl-kväll, men om man säger så, övriga killar i den här lägenheten just nu ville inte riktigt kolla på det. Undra egentligen varför.... konstiga människor! Det blev istället Hot Shots... ettan... det är grejer det....

Alla är väldigt insatta och trots att vi har lilla lärarinnan på besök så är det ingen som pluggar förrutom just läraren, hon  snodde min dator för en stund. Skriver visst på något examensarbete eller nått, var i alla fall en sjukt massa tecken jag inte kunde när jag försökte läsa lite över axeln...



Observera hur vi satte dom fyra (!) största i fotöljerna....


Nu är det avslutning på filmen, det vill jag inte missa!

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: Dan

va... vad gör läraren hos er? :/

2009-05-21 @ 00:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0