Trehundrafemte gången

Det här måste vara en av mina lugnaste kvällar på väldigt länge... sitter i soffan och kollar på Sex and the City - The movie, en av mina absoluta favoriter... har myst till det med mina chokladbollar, chips och cola...

För en gångs skull så behöver jag inte ha dåligt samvete över nått heller, alternativet var att gå ut och bli alldeles för trött inför jobbet imorn... samtidigt som jag faktiskt har storstädat.. diskat och allt annat man "måste"... kan sitta här med alldeles gott samvete!

Tänk att man kan tycka så här mycket om en film även typ femte... eller kanske till och med trehundrafemte gången man ser den. Hörde att det tydligen ska komma ytterligare en... en mer avskalad.... längtar redan! Skynda skynda!

Nästan olagligt snygga...tror jag ska styla mina kompisar sådär


Cya all... live fab!
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0