Ooops jag gjorde det igen

Shopping är allt bra roligt. Kan lätt fördriva vilken dag som helst med det. Idag blev det som vanligt en liten shoppingrunda, vilken slutade med ett par brills och ett stycke klocka.... Very fancy får jag säga! Tror dom andra är en aning trötta på mig just nu. Här sitter jag och bloggar i bara shorts, när vi ska vara på restaurangen om fyrtio minuter...

Efter restaurangbesöket ska det bli en sväng till världens högsta bar. Har även hört ryktas att vi tydligen ska ut och festa på sofistikerat vis sen. Ska visst vara någon cocktailafton på nått ställe. Det blir säkert bra.


I like my new stuff....



Nu blir det till att rusa runt om jag ska hinna bli fin.

Pusshejs!

M

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Men du!! Dom brillorna är klart mina...

2009-06-04 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0