Vinet flödar i solen

För den som inte har upptäckt det så är jag alltså i Estocolmo och lever livet några dagar. Festkväll igår, idag och imorn men samtidigt massor med mys och slappande på stadens gator och butiker.

Hamnade visst på en båt idag. Båten tog oss till Mälarpaviljongen där vi satt och tog oss ett glas vitt (alt. rosé) i solen... man kan ju faktiskt ha det lite sämre... Tack Marko för skjutsen!





Jag har en känsla av att man kan ha det sämre...



Nu blir nästa steg lite mat på Viktoria på Kungsträdgården.... najsigt!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: cybermorsan

Ingen storm där inte, och sol har ni med.

2009-07-31 @ 19:14:17
Postat av: Mussi

alltså vad gör ni!? varför är inte jag med.. är iofs supermegabakis.

2009-07-31 @ 19:53:01
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

*Haha du var ju inte ens halvklar när vi satte oss i båten ;)*

2009-07-31 @ 20:18:32
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Sara

Fuskisar!!!! Ser att ni har det ganska gott;) jag e aviiiiiiis. Men eftersom jag börjar bli så tjock att jag måste ha hjälp upp från soffan så får jag njuta av bilderna :D Ta det försiktigt i dimman ikväll <3

2009-08-01 @ 12:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0