Poolboysen

Jag har börjat förstå varför poolboysen på TV alltid har sånna välsvarade bringor. Började liksom tömma "poolen" på döda flugfanskap och lövskit idag. Såg väl lätt ut... men med en fyra (miiinst) meters tät håv så bidde det liksom supermegaüberjobbigt!

Väl klar med det så var det väl dags att skyffla grus runt skiten. Ca två och ett halvt ton (!) grus senare har jag ont lite överallt. Tycker vi ska skaffa poolboy NU!


Lite grinig över att vi inte har någon poolboy...



Ligga i soffan är najs... ska nog göra det en stund.

Pusshejs!
M

Update: Enligt Pappa var det visst 3-3,5 ton jag skyffla...

Kommentarer
Postat av: cybermorsan (poolmorsan)

Som synes på bilden så har vi redan en obetald poolboy...räcker för mig.

2009-07-22 @ 01:23:45
Postat av: Dan

vill man unte ha en snygg?? :/

höhö

2009-07-22 @ 23:00:19
Postat av: poolmorsan

En muskulös hade inte varit fel, men det duger bra med en muskel-lös.

2009-07-22 @ 23:16:41
Postat av: Anonym

Haha! :D Muskel-lösa Markus ^^ Kan ju inte vara så klen om han skyfflar 3,5 ton grus.. fast ja.. jag insåg ju sen att det inte vart allt i ett tag..



Jag väntar fortfarande på din Beijing-guide Markus ;D

2009-07-22 @ 23:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0