Wo shi xuesheng


Känns som att jag lägger in den här dagen i fel ordning... men nu får det bli så, var juh faktiskt en skoldag ida med... dock var det lite extra kul idag, var ju första kinesiskalektionen på väldigt länge.... Skönt att träffa vår underbare lärare igen, Noe... eller Nils-Olof som han egentligen heter...

Man känner dock hur mycket tecken och ord man kan tappa på den tiden man varit utan kinesiskan, men det ska nog gå bra, med Noes hjälp så är vi snart inne i det igen...

Tjosan, nu ska jag äta upp mina popcorn
//Markus

Kommentarer
Postat av: Dan

åh, där var jag förra veckan på fredagen å väntade i entrén! fnizz, ja man känner ju annat folk där på juridik! POPPIS! höhö

2009-02-06 @ 17:49:31
URL: http://ohnoyoudidnt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0