Vältränad skräddare


Duktig jag... när jag väl snubblat mig igenom hallen.... (är visst nån som planterat en massa skor där)....så tog jag mig faktiskt till gymmet, det trodde ni inte om mig va? Kände att det var alldeles för länge sen jag var på gymmet, hade faktiskt ALDRIG varit på just det gymmet innan. Brukade gymma inne i stan, tänkte att det kan nog vara bra att testa det som ligger nära.... menmen... det var faktiskt inte allt för bra... sjukt litet och inte alls alla dom maskinerna som jag vill ha.

Jag är en såndär som inte alls gillar att träna med fria vikter utan vill ha maskiner till allt... nästa gång får det bli inne i stan, mitt kort gäller där med som tur är =)

Hur gick det då med pluggandet? Fick läst lite grann, men konstaterade att boken är nästan lika tråkig som föreläsarna... imorn bär det av till tanten i buren för att kopiera några gamla tentor som man kan plugga på... känner att jag hellre använder boken/böckerna som uppslagsverk när jag inte fattar nått....

Nu ska jag äta några råa köttbullar.... sjukt underskattat!

Cya
Markus
OBS! Lägg märke till min gympåse. vilken jag
sydde i 7an och som fortfarande är hel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0