Punktering...


Bara någon månad tidigare, samma sak fast fram


Det är ju just typiskt, har gjort upp en fin lista på saker att göra under dagen, varav flera involvera att jag skulle köra, kommer ut och upptäcker att jag har punktering i bak. Då var det bara att börja stryka saker från listan, åka till Kungsbacka för att lämna in mitt andrahandskontrakt samt luncha kunde jag glömma, jag räknade också bort möjligheten att ta mig ut till MediaMarkt för att lämna in min mobil.

Har nu lyckats få punktering på tre av fyra däck senaste månaderna, borde det inte finnas något pris eller nått för det?

Ringer i alla fall min pappa för att se om han kunde komma till stan med en pump så att vi kan pumpa däcket och sedan åka iväg för att laga det. Han säger att han ändå ska in till stan om en liten stund och att han kan ta med sig kompressorn. Jag går på stan, när jag kommer hem så är bilen fixad, har jag inte världens bästa pappa?

Tack Pappa!
Markus

Kommentarer
Postat av: Daniel

Händig far du har!

2009-02-02 @ 18:52:48
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Alltid redo

Det är alltid kul att få samtal från mina söner, även om det nästan alltid innebär arbete eller en kostnad för mig. Men vad gör man inte för lite uppmuntrande beröm från sina avkommor.

Fortsätt höra av er.

Pappa G

2009-02-02 @ 23:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0