Övergiven

Vart är min erkända tur när jag som mest behöver den? Detta har utan tvekan varit en dag full av berg- och dalbanor.... började helt perfekt med att jag fick mina P!nk-biljetter.... fortsatte rätt bra med att jag lyckades få pluggat lite... tog en liten promenix innan tentan för att få luft....

Viktoriasalen (tentasalen), äckligt stor, USCH!

Men precis DÄR tog min tur slut idag tydligen.....tentan börjar fin fint, känner mig hyffsat säker.... men sen sen... då kickar hunger och flummiga frågor in.... hur sjutton skulle nu denna fråga tydas, ju mer jag funderar, testar, räknar om, desto hungrigare blir jag... min choklad jag försöker äta med jämna mellanrum börjar avta i effekt och kritisk punkt närmar sig.... tror magen börjar vända sig ut och in...SHIT! Tiden sprang iväg och jag fick snabbt avsluta frågan med ett stort kryss mixat med ett par mycket trendiga frågetecken. Skrev ihop nått lite flummigt på halva sista frågan och avslutade även där med ett trendigt frågetecken.....
Men men... man får inte grämas.... gick i rask takt mot Biopalatset med Pelle och Carro samt Jonas, men honom släppte vi av vid Vasaplatsen, nu skulle det ses film minsan.... vilken hade vi inte en aning om... men visste att Biopalatset har filmer som börjar 21.20. Slutade med att vi såg Valkyrie... den där nya där Tom Cruise spelar nazist... visst om man kan sin historia så vet man hur den slutar, men tackvare grymma skådisar så gillar jag ändå filmen. Som en lång dokumentär, men i bättre form....

Tom Cruise i Valkyrie

Dagen slutade med andra ord bra igen.... kan det vara så att jag förbrukade alldeles för mycket tur på morgonen att den övergav mig en stund... när jag egentligen behövde den som mest? Nu satsar jag stenhårt på att jag fått tillbaka den, blir grinig annars!

Godnatt på er, jag ska upp tidigt och tvätta.... kul va
Cya tomorrow
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0