Nära-döden-upplevelse

Det där blev ju minst sagt en nära-döden-upplevelse!! Här smyger jag runt med min spycam och knäpper av lite bilder... fram kommer en jeppe springandes och hotar mig nästan till livet, man får visst inte fota där inne... tror snart nelagda guantanamo låg nära till hands för mig.... tänk snabbt Markus!!! Klarade av situationen alldeles utmärkt... mycket nöjd med mitt arbete och lägger självklart upp mina totalt überförbjudna bilder...

Nu till filmen... alltså... ni som sett ettan och älskade den (som jag)... ni lär inte bli besvikna.... ni som såg ettan och hatade den.... ni kommer nog ändå gilla tvåan!!! Tvåan var faktiskt bättre än ettan.. det ni... hur ofta händer det med en uppföljare? Säger en sak: SE ROSA PANTERN TVÅ!!!


Efter filmen fortsätter min mycket dramatiska dag.... nån har fått för sig att ha någon såkallad hockeymatch samtidigt som JAG ska gå på bio..snacka om dumheter.... det gjorde i alla fall att det inte fanns en enda parkeringsplats över på rätt sida Göteborg, och far min som inte gärna åker spårvagn fick köra runt i en sisådär 45-50 minuter och leta. Själv hoppade jag av nästan i farten för att rusa in och köpa biljetter!... Sen kom det verkliga problemet... gå... och man skulle gå långt minsan, hann nästan förfrysa mina tår innan jag var framme.

Nog med drama för en dag!
Cya later! Hugs
Markus
Tack för bion

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är allt bra lik din mamma att inte vika dig för makten, men han på bion var inte det smartaste som trodde att din snabba knapp-tryckning raderade fotot.

Bra jobbat!

2009-02-26 @ 23:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0