Ingen tjockis


Ledig dag ida, passade på att göra massa nyttiga saker faktiskt... det ni... sovit länge.... storstädat...

Sen har jag även gjort lite ärenden på stan.... faktiskt ingen shopping alls, bara nödvändiga saker... duktigt va? Lagade middag åt mig och Pelle innan hon skulle till jobbet... hon gjorde ett tappert försök att övertala mig till att beställa pizza, men kände att det varit lite mycket av den varan. Blev att jag lagade lite fläskfilé ;)

Har även packat min första flyttkartong... en och en halv månad innan jag flyttar ut...shocking ey?

Nu sitter jag och äter salta pinnar OCH känner mig både smal och otroligt ekonomisk, tänk vad "Du är vad du äter" och "Lyxfällan" kan göra för självförtroendet  =)

Cya
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0