Från falafel till pommes


Jag och Pernilla valde att ta en liten promenad utmed hamnen i det fina vädret. Pernilla va uppenbarligen inte det minsta ledsen över att jag inte kommit iväg till Kungsbacka, nu kunde ju hon få lite sällskap.

Promenaden börjar med ett besök hos Falafelvagnen på grönsakstorget, den som det står "100% vegan" på, hur det nu hör ihop med all kebab dom också har... ätandes falafel (i alla fall Pernilla) knallar vi oss genom shoppingstråket på vår väg mot hamnen...

Efter allt promenerande är det väl självklart att vi blir hungriga, Pernilla som börjat sitt nyttiga liv köpte bara lite pommes och cola, jag som inte riktigt hunnit starta mitt tog en hel meny med extra cheeseburgare till....

En riktigt nyttig promenad med två som har en liten annorlunda syn på nyttigt...
Cya later
Markus

Svårt att hitta solen? Fråga Pernilla, hon kan lösa problemet...

Kommentarer
Postat av: Mussi

Trodde bara falafelvagnen var dör under det varma halvåret. Där ser man.. Ska dit!

2009-02-02 @ 20:48:16
URL: http://mzahra.blogg.se/
Postat av: Markus

Nänä... den tycks befinna sig där jämt, den har fått ett par kompisvagnar också ;P

2009-02-02 @ 21:06:22
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: cybermorsan

inte ok!!!!det får ni lida av 30 år senare se på mig

2009-02-02 @ 23:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0