Duggsnöande


Kul dag..... eller inte..... först var det skitkallt imorse, till råga på allt så snöa det eller mer duggsnöa (mitt nya ord)... sådär jobbigt så att det liksom retar i ansiktet. Måttligt road var jag i alla fall... men men, det är i alla fall bättre än regn och så är det ju rätt fint att kolla på.

Nu ligger jag här.... Phantom of the opera spelas i bakgrunden.. mysig låt faktiskt.... från en bra film/musikal med samma namn, nyligen kommit hem från skolan, hamnade på Tidningsbiblioteket för att våran bibbla var full(!!) och där blev jag kvar tills nu.... börjar väl fatta lite kanske. Förresten, ser inte tidningsbiblioteket mysigt ut? Där kan man sitta och lära sig massa om faktortillgångar och hur de ska användas, så det så!

Ojoj, nu har musiken hunnit gå över till Black velvet.... dags att fixa mat!

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: benjamin

herrejävlar vilken seriös blogg du gått o skaffat dig! :O att du orkar uppdatera så sjukt mycket..



förresten så går ekonomin inge vidare, fixar inte riktigt o sätta mig in i det, grymt segt, sååå du får ta o lära mig det innan min tenta i mars.. ^^

2009-02-18 @ 23:53:54
Postat av: Markus

hehe! men visst har jag... är den inte snygg?? =)



ääsch det är ju lätt... i'll help you, men inte för sent i mars bara, ska ha tenta i kinesiska i slutet :P

2009-02-19 @ 00:35:56
URL: http://bxb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0