Avskärmad från verkligheten

Det här ska bli en riktigt duktig dag i Markus Carlsons liv, jag har nu hunnit med att vika tvätt... gjort och ätit en ordentlig frukost... duschat och gjort mig iordning samt städat.



Varför denna plötsliga duktighet? Jo, det ska jag minsan berätta... nu har officielt min tentavecka startat, den 23 februari klockan 14.30-20.30 (vem som nu kom på en så dum tid) går min tenta i Internationell ekonomi - Handelsteori och u-landsekonomi av stapeln. Kan verkligen inte säga att jag längtar, men ska bli skönt att ha den gjord....förutsatt att jag klarar den, jag är trots allt i Kina när omtentan går... bäst att jag sätter den, annars får jag göra den i höst.

Trots att kursen är intressant på sitt sätt, så är den ändå svår, kan inte säga att jag tycker föreläsarna har brilljerat nått nämnvärt utan det hela har varit väldigt svårt att greppa, samtidigt som litteraturen inte beskriver speciellt utförligt hur vi ska genomföra uträkningarna och utforma våra diagram.... jaja, det löser väl sig på nått sätt.... jag brukar ju klara mig =)

Men nu ska jag slå på musik, lägga mig i soffan, nästan avskärmad och läsa i litteraturen.

Cya later
Markus

Kommentarer
Postat av: cybermamma

Kanon! Du sköter dig bra.

2009-02-16 @ 15:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0