Allt är rosa

Som Gert Fylking uttrycker det: "ÄÄÄÄNTLIGEN!".... har hittat tre till lustigkurrar som tycker som jag... som gillar Rosa Pantern, alla mina andra kompisar dissar den totalt! Vilka är nu de här tre lustiga figurerna? Joo... ni kanske gissade rätt... dessa tre konstiga människor är min familj... det ni... ska på bio med FAMILJEN!!! När hände det senast liksom?

Vi sitter här hemma hos mig nu allihopa, just ätit varsin pizza... förrutom Pappa som åt en kebabtallrik... ojoj...

Dags att göra sig iordning för bio... kanske tom hinner med att ta en drink i baren innan?! Vi får se. En otroligt ovanligt riktad och inte det minsta opartisk recension av Rosa Pantern 2... med bland annat Steve Martin....


You got to love Pink

So long!
Markus

Kommentarer
Postat av: Simon

Vaddå alla dina kompisar dissar den totalt?

Jag satt å dog i skratt när jag såg den hemma hos Jocke med Pelle.

Jag skrattade så mycket att jag iofs inte märkte om han å Pelle också tyckte om den.. men det tror jag :O haha

2009-02-26 @ 23:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0