Rapport från bilmässan

Då var det äntligen dags... var sjukt länge sen senast... BILMÄSSA! Nu inte vilken bilmässa som helst utan den beryktade bilmässan i Shanghai, vilken numera är en av de större bilmässorna på jorden med sina 170 000 kvadratmeter hallyta... det vill säga lite drygt fyra stycken Svenskamässan...

Var riktigt roligt att vandra runt där faktiskt.. blev en jäklans massa bilder, så lägger upp ett litet axplock skulle man väl kunna säga...Snacka om rolig grej! Undra hur avis Pappa är på en skala 1-10?


Volvo hade skaffat sig en rätt rejäl reklamplats utanför....


Ingången och bilmässegänget... inte det minsta bakis...typ...


Skitcool kinesisk sportbil, Geely nånting...


Gänget framför en kinesisk rolls-kopia, Pelle har hittat sin bil....




Försök inte ens kolla på Lamborghini... SJUKT mkt folk....


Volvo's nya S60 va ju rätt cool  faktiskt.. trodde man inte...


Random liten söt kinesisk bil... en inredning som passar Anna?


Fanns minsan lite roliga konceptbilar också...


Min nya bil... bara så ni vet det... köp en sån till mig!


Min nya stadsbil och Pelles kommande familjebil....


Blev tillslut dags att bege sig hem igen...


Nu borde jag sova för längesen!

Pussnatti!
M

Kommentarer
Postat av: Cyberdad

Jag är super avis, har besökt många bilmässor, dock ingen i Kina. Men jag har varit nära Kina, närmare bestämt i Almata Kazakstan. Men det ser ju ut som om det mesta händer i Kina nu. Inget fräckt att importera?

2009-04-26 @ 23:04:05
Postat av: Markus

Hehe, det finns massor av fräckt att importera... plus att det finns kopior på typ alla stora västerländska märken också.

2009-04-27 @ 10:05:39
URL: http://bxb.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fräckt!.. go Aston ja!

2009-04-27 @ 21:45:45
Postat av: Muffinsmartin

Flashigt! :D

2009-05-01 @ 00:04:54
URL: http://muffinsmartin.blogg.se/
Postat av: Estefany

coolt ställe :)

2009-05-02 @ 11:19:37
URL: http://mystuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0