我们的老师

Idag har varit en totalt crazy dag i skolan... har haft tävlingar och lekar på kinesiska... skitroligt och blev en jäkla fajt... i och för sig kom mitt lag sist. Men ändå... vi vann sista tävlingen i alla fall. Vi lunchade med vår lärarinna också, hon är ju verkligen hur skön som helst! MEN hon är nog den enda kinesen som inte vill vara med på kort när en kamera kommer fram...

Imorgon har jag lovat mig själv att köpa en kamera... blir på favoritstället... nämligen Wall-Mart... där vi typ köpt allt annat också. Om man inte kan hitta nått nånstans så kan man ändå vara säker på att hitta det på Wall-Mart. Vill ha det i Göteborg lagom tills när jag kommer hem... gärna ute i Örgryte också... gud vad bra det vore!


我们的老师! Våran lärarinna vill inte kolla mot kameran...



Nu är vi lediga fyra dagar i sträck... det betyder sovmorgon och utgång idag!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0