Erik blir gammal


Se där ja... första födelsedagsfesten i bildform...

Denna fest var i Eriks ära... även om han faktiskt inte fyller år förrän om ett par dagar... konstiga saker det där... men men. Festen börjar hemma hos Erik i hans korridorslägenhet.... självklart så tar ju jag det ordagrant... det vill säga, jag, Stina och Birgitta hamnade liksom i korridoren merparten av tiden hos Erik... mysigt där på golvet

Festen bar vidare till Parklane... mycket folk var det där minsan... bland annat Babsan....det ni! Självklart knäppte jag av en bild...

Blev väldigt mycket dansande.... och mötte massa kompisar som inte brukar vara i Göteborg... sånt är väldigt roligt.

Nu får ni inte slå ihjäl mig, men jag glömde min kamera på födelsedagsfesten igår... och gårdagens bilder finns inte så många på mobilen... så bilderna från igår kommer senare ikväll... och ni ska veta att DOM är värda att vänta på... my god asså! Men bjuder på en liten teaser...

Cya later
Markus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0