Fyra timmar ledigt

YIPPIE! Jag har mitt liv tillbaka. Tills imorn. Flera timmar ledigt nu. Vad ska jag nu göra!? Blir nog att dö i soffan. Hade planer på att diska och städa men det får bli i natt i så fall. Hemtentan är sparad och skickad till min mail. Ska bara komma ihåg att lämna in den också. Klippte mig dessutom idag. Hade jag varit fixad kunde ni fått se kort på det. Nu skiter jag i det.

Skippar all "fredags-underhållning" också. Orkar inte klämkäcka svenska programledare just nu. Tystnad är rätt najs det med. Fast ska nog slå på en film först. Samt lyssna lite mer på Diana Ross som jag snubblade in på av en slump nyss. Det är en äkta diva det.

Diana Ross - Ain't no mountains high enough. Där snackar vi Diva.



Nu blev jag uppringd på Taco. Trevligt.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Robin "Stilrobin" Fröström

Hej Marcus! Längesedan man hörde av dig :) Ser att du varit på semester, skönt! :)



Ha en bra dag :)

2011-01-09 @ 11:52:11
URL: http://stilrobin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0