Polisbesök

Mina fötter har gått långt. Idag samlade jag på mig ytterligare med kilometer till fots. Mötte upp Micke på stan med tanken att vi skulle göra ett snabbt besök på polisens passexpedition. Det blev inte så snabbt. Med 107 nummer före oss tänkte vi att det var bäst att käka en långlunch medan vi vänta. När vi kom tillbaka var det fortfarande några nummer kvar. Så om fem arbetsdagar så är Micke ett pass rikare.

Blev festligt igår. Massa tjat (och gapskratt) hemma hos Samir innan vi for vidare mot Vickan där vi hängde natten lång. Avslutade kvällen på grillen. Tog taxi dit, med kinesiskt boskap i bagagen.

En del av polishuset. Mycket fascinerande byggnad får jag säga.



Nu ska jag packa ihop mina saker och bege mig mot centralen och mitt tåg.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0