Så j***a inlämnad

Hemtentan är så j***a inlämnad nu den bara kan bli. Högst upp i Handelsskrapan (japp döpte den till det just nu i detta ögonblick) låg kontoret där den skulle in. Visade sig vara rusningstrafik till just nionde våningen så blev en del hissväntande. Kanske skulle satsat på att springa men kände inte att jag var utrustad för det ändamålet.

Förtillfället har jag missat elva minuter av min tvättid för att jag inte orkat gå ner än. Men tänker att jag har ju faktiskt 3 timmar och 49 minuter kvar så borde hinna ändå. Inget slötvättande här inte! Förövrigt storslagna planer för ikväll: tvätta, diska, laga mat, diska igen (hatar hatar), dammsuga och damma för att nånstans under tiden även plugga. Lyckat. Verkligen lyckat.

Helt okej utsikt från Handelsskrapan. Too bad att det är så grått bara. Borde gjort bilden svartvit.



Nä nu får jag springa ner i tvättstugan.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

det är sjukt grått i gbg nu, så trist. skönt med hemtentan :)



ja den var mysig faktiskt :)

2011-01-11 @ 16:31:42
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0