Nerdy

Nyss hemkommen från skolan. Trots dålig start på föreläsningen (han predika om att han var filosof) så blev det en rätt så intressant föreläsning. Jag lyssnade och antecknade för ovanlighetsskull. Det kändes bra. Så nu kan jag allt (?) om corporate social responsibility. Or not. Men lite i alla fall.

Frågan är om man borde dra på sig sina icke-existerande stövlar, sin obefintliga regnjacka, ta med sitt borttappade paraply och leta sig ut till bilen för att åka och handla mat. Det är frågan. Jag tror jag gör det. Sen. Sen är bra. Passade även på att nörda ihop ett par webcam-kort. Det var längesen senast.

Kan inte bestämma mig om jag ser mest nördig eller mest arg ut. Spelar i och för sig mindre roll.



Dags att äta av min olagade mat.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Gustav Marklund

tsss HandelsÖstermalmarHora!!! Eller oj. Nu blev jag grov i orden.

2011-02-07 @ 20:33:54
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0