Bye bye Alfie

Vilken helg! Avskedsfesten för Alfred blev ju bara så lyckad den kunde bli. 200 (!!) jelloshots stod redo vid ankomst. Vid avgång var allihopa slut. Blev visst lite dansuppvisning också. Den kanske jag orkar lägga upp en annan dag. Mitt-i-skogen-internet är inte så pålitligt. Fredagsnatten avslutades på Kolingsborg och Paradise. Fast ska man vara mer noga så sluta den på Donken. Najs.

Lördagen blev mello hemma hos Jonatan. Säger samma sak som alla andra år; vad är det för skit vi visar upp i TV? Fortsättningen på Zipper var desto roligare. Även om den sluta med att jag joggade hem. Blev så uttråkad av att gå, skönare att springa liksom. Så varför inte?!

Fillan, Alfred och Anna visar stolt upp resultatet av sitt hårda arbete.
Folk folk folk.
Dover, Lisa och jag på ett hörne. Alla tre är normala. Jag lovar.
Vad Lisa gör här är oklart. Att Micke inte reagerar är nog ännu mer oklart.
Alfred dancing on his own. Han är ju blyg. Det tycker i alla fall Mamma.



Har bara varit ifrån Sthlm en timma och har redan abstinens.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0