Stockholm dårå

Då var det signat och klart. I sommar blir det att provsmaka på Stockholm på allvar. Har fått ett Sales Manager internship på P&G (Procter & Gamble). 13 juni börjar jag och slutar nångång när skolan börjar till hösten igen. För er som inte vet vad P&G gör så kan jag rekommendera er att kolla HIT, eller bara vända på schampo-flaskan, chipsen, batterierna, parfymen, där kan ni nog hitta en ledtråd.

Blir kombo med Sthlmsfrugan Felicia. Gissar att det kommer bli en hel del sommaraktiviteter på ledig tid om jag känner oss rätt. Inte fel inte fel. Så vill ni träffa mig i sommar får ni så snällt åka upp till Stockholm.
Min mycket charmiga Sthlmsfru. Lite photobooth i sommar kanske?!



Nä om jag skulle göra ett litet städröj här hemma nu?!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Carolina

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du lust så slå även ett öga på min :).

2011-05-07 @ 23:19:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0