Mer salt tack

Blev en sväng till Bergakungen idag, via Danilo. Det var inte fel. Too long ago säger jag. Men nu har jag i alla fall säkrat att jag får vara guldmedlem på Bioklubben ytterligare ett år. Filmbolagens våta dröm, det är jag det, först ser jag allt på bio (typ), sen köper jag det jag gillar på DVD. Idag damp till exempel Nine ner i brevlådan.

Kanske skulle berätta att jag på Bergakungen spanade in Salt med Angelina Jolie. Måste säga att jag hade förväntat mig att se henne som man lite längre än så. Anyways, filmen var grym, väntar ivrigt på tvåan. Vill ha mer!

Angelina Jolie är fab alla dagar på veckan. Så även denna dag. Salt bör man se.



Kanske dags att sova. Skola imorn.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

jag har så jäkla svårt för den där kvinnan! :P

2010-09-07 @ 21:45:18
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0