Sista helgen i månaden

Detta har varit en minst sagt spännande och rolig helg. Inte riktigt haft tid att blogga. Shame on me. Laddar därför upp med en rejäl bildkavalkad från helgens bravader. Har ju haft Alfred, Samir och Shirin aka Stockholmarna boendes hos mig sen i torsdags.

Fredagen bjöd på förfest av sällan skådat slag, 4 in 1 kallar vi den. Fyra lägenheter i samma byggnad, fyra förfester på fyra timmar.
Första rundan @Mussi (Jello-shots)
Andra rundan @Pelle (Jello-shots)
Tredje rundan @Anna (Tequila-race)
Fjärde rundan @Jonas (Barskåpstömning)
Ett vinnande koncept om jag får säga det själv. Bjöds även in några grannar som hängde på några våningar. Förfesten var målet och festen bonusen. Den blev på Parklane förövrigt.

Lördagen bjöd på Singstar hos Joakim i hans och Simons nya lägenhet. Blev nästan lite nostalgisk över att återigen befinna mig på Volrat Tham aka Volletrolle (Pelles f.d. resident). Utgången bjöd på lösaktigkvinnadans (för att låta politiskt korrekt). Vi har alla tränat hårt på movesen. Missar dock lite på lösaktigheten.

Söndagen gick i 3D, närmare bestämt på bio. Resident Evil skulle det kollas på. Har inte sett de tre första filmerna men hade ändå inga problem med att hänga med. Kan väl förklara hur ofantligt djup den var.

Var kan man bättre börja fredagen om inte med shopping?! (observera texten på tidningen)

Första rundan Jello-shots. De ska inte intas i nyktert tillstånd kan jag meddela. Förfest nr 1.

Vad Erik gör med Pelles balfoto är oklart men glad ser han ut i alla fall. Förfest nr 2.

Anna har koll (??) på saltet till tequilan. Förfest nr 3.

Dags för förfest nr 4 på tolfte våningen, av Josefs pekande att döma.

Jag anar en viss skepsis hos Patrik. Man kan ju undra varför!? Förfest nr 4.

Jocke och Shirin inne på förfest nr 4.

Samme, Carro och Christopher på förfest nr 4.

Alfred, Jag, min fläck, Samir och Shirin väl inne på Parklane.

Samir, Pelle och Shirre på Parklane.

Lördag och redo för nästa dags förfest. Jag, Alfred, Samir och Shirre.

Hemma hos Jocke väntade Singstar på att användas flitigt av oss.

Vad Shirre är så förvånad över vet bara gudarna. Nicke, Shirre, Alfred och Samir.

Söndag = Bio = Resident Evil = Markus ser cool ut i 3D-brills, kolla bara in mig i bakgrunden.



Nu är det sovdags, blir konstigt att sova ensam hemma nu.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: shiirii

Oh de känns otroligt konstigt att vara "hemma".... när allt jag vill är att vara hemma hos dig!! <3 <3 <3

2010-09-28 @ 03:42:33
URL: http://shiirii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0