FYRA RÖSTER

Älskar mat som är lättlagad. Lättlagad mat som dessutom är god är bonus. Så idag käkade jag riktig bonusmat. Slängde ihop en nachotallrik. Ordentligt inspirerad av Miss Fajitas. Riktigt gott och förmodligen inte så nyttigt. Gott om rester blev det så får äta tacos eller nachotallrik i flera dagar. Me likes.

Läste precis på Aftonbladet att det är FYRA RÖSTER för lite som röstat på Folkpartiet i Göteborg för att Alliansen ska få egen majoritet i Riksdagen. FYRA RÖSTER!! Det är sjukt. Nu blev jag bitter.

Min underbart goda nachotallrik.



Nu åter till pluggandet.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

grymt gott!



4 röster är ingenting, min röst kan nog räknas där ;)

2010-09-23 @ 13:21:34
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0