Tvåtusenfyrahundrafyrtiotvå

Tvåtusenfyrahundrafyrtiotvå kronor och femtio öre. Precis så mycket mynt har jag i min glasbehållare. Varför jag orka räkna kan man undra. Det undrar till och med jag. Niohundratrettiosex enkronor är inte roliga att räkna. Behövde i och för sig sortera ut alla femtioöringar då dom utgår nu.

Hade visst en hel del sådana. Nu är frågan när man ska orka släpa med sig femtioöringar till banken?! Känns inte som min grej. Annat sjukgöra jag gjort idag är att jag just drack en kopp té med massa rom och honung. Ska visst bli frisk av det. Hoppas!

Min lilla glasbehållare har sin säkra plats i hyllan.



Nu blir det idol i brist på något roligare.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Jesper

Älskar idol-juryn :D Anders Bagge är så söt :P

2010-09-15 @ 15:00:53
URL: http://jesperbanck.wordpress.com/
Postat av: Em

Skönt att du kan spara i din sparbössa, jag tömmer min på en gång hihi

2010-09-20 @ 18:16:14
URL: http://lillaems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0