Slöseri med ungdom

Vara hemma på en fredagskväll är slöseri med ungdom har jag kommit fram till. Tur att Pirates of the Carribean gick på tv så att jag hade något att roa mig med. Sett dom en si så där hundra gånger men tröttnar aldrig. Kommer se dom ytterligare hundra gånger.

Blev dock lite bitter nu. Fick precis reda på att Keira Knightley och Orlando Bloom inte ska vara med i fyran. WTF!?!?! Orlando kan jag skita i, han är kass skådis ändå. Men älskar ju Keira som sjukligt hawt pirat. Nu är jag bitter.

Ingen Keira i nästa Pirates-film. Tröstar mig lite med att Penelope Cruz ska vara med istället.



Man kanske borde slå på en till film nu?!

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

åh gud vilken härlig nyhet! jag tål inte den där skådisen haha

2010-09-11 @ 12:59:52
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Gustav Marklund

Pirates trilogin är ju underbar. Jag har höga förhoppnigar på den nya. Den kommer bli grym. I just know it. ;)

2010-09-11 @ 22:47:18
URL: http://gustavmarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0