I'm not telling

Jag lever men knappt. Föreläsning 9-16 gör att till och med jag får dricka Redbull i slutet. Vilket innebär att jag blir typ hög på koffein eller nått. Speedad. Höll mig vaken i alla fall. Borde läsa artiklar nu men tror inte att jag skulle bli så mycket smartare av det så är en överhängande risk att jag struntar i det.

Slänger upp ett till par bilder från helgen. Den ena lite mer seriös än den andra. Ni kan ju gissa vilken som är vad. Cause I'm not telling.

Shirre och jag på korsis. Tror bestämt att vi var på väg till Jocke.
Vad jag gör är mycket oklart. Men Alfred la upp samma bild fast med texten: "Ensam Markus söker".



Nä om man skulle gå och boka tvättid kanske?!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0