Billiga och villiga

På Handels är vi billiga och villiga. Så även vår litteratur denna gång. Inte ofta jag kan säga att vår litteratur faktiskt är bra. Men denna gång är den både tunn och nästan fri från ordbajs så får väl säga att jag är rätt nöjd. Det ska firas med att vi ikväll inviger Handelspuben för detta läsår.

Så alla ni med kårleg eller bara ett vanligt leg för den delen. Kom till Handelspuben ikväll. It's gonna be a partey.

Jajamensan, billiga var det ja.



Nu tillbaka till min bok en liten stund till.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

åh jag har vart på handelspuben en gång, skitkul faktiskt! och billigt ;P

2010-09-08 @ 19:44:43
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0