Today's news

Idag har varit en ovanlig dag. Det har varit sol i Göteborg trots att det står oktober på kalendern. Var det igår också. Helt galet. Men jag klagar inte. Nu kan man ju schteka lite längre med solbrillsen. Hängde på Handels innergård och hade gruppmöte efter föreläsningen idag. Sånna gruppmöten får det vara mer av tycker jag.

Jag kom på förut att jag inte klippt mig sen slutet av juli. Helt galet. Kan ju för sjutton göra min soltofs igen. Det gillar vi inte. Nu ska det klippas hår!! Eller kanske inte riktigt. Imorgon ska det klippas hår! Jajjemen. Hur det ska se ut vet jag inte. Typ som förra gången tror jag.

Anu, Jesper och Victors ben på gruppmöte. Själv var jag kameraskygg.



Nu blir det mat. Sen blir det TV.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0