Som ett djur på zoo

Igår blev det inflyttningsfest i casa Wennberg. Det var mycket lyckat. Efterföljt av att vi gjorde staden osäker såklart. Samir åt en bulle. Han såg ut som ett djur på zoo. Attackera och sluka den där bullen i ljusets hastighet. Herregud sa jag bara och tog en klunk på mitt vin. Najs.

Josef tyckte igår att det var en briljant idé att vid 24-tiden boka en biljett till Stockholm. Så idag dök även han upp här en aning förvirrad. Detta firas med att vi nu ska ut och göra staden återigen.

Samir, Felicia och jag. Man skulle kunna tro att Felicia var en aning trött. Det är i alla fall en version.
Dover experimenterar med belysningen för det är ju så normalt.
Samir tyckte det var för kallt här inne och tror att dessa tre ljus ska lösa problemet.
Mina två husvärdar Samir och Simon. Dom tänkte posa med sina telefoner. Det blev inte så.



Nu ska vi tagga här. Så på med musiken ASAP.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0