King of the Swingers

Min nivå av trötthet idag är oslagbar. Kunde inte somna igår. Skyller på månen som vanligt. Paradoxalt sluta det med att jag försov mig. DOH! Ändrade dessutom min presentation i absolut sista sekund men det gick vägen tror jag.

Efter att dessutom ha pluggat vidare med både grupparbete och diskussion så känner jag mig mer än värd att ligga i soffan resten av kvällen. Har hunnit kolla igenom alla uppträdanden från X-Factor UK nu. Många grymma denna helgen!! Katie förbli dock lite av en smygfavorit of  mine. Ni har väl inte missat att Svenska Hollywoodfruar börjar idag?! Dags för en dos Maria Montazami med andra ord.

Katie Waissel - King of the Swingers. Från djungelboken. Tror alla känner igen den.



Nu ska jag lyssna på favoriterna en gång till.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0