Houseman

Då var det nu en grym ordning i min lägenhet. Typ mått dåligt över att se saker ligga överallt. Min fåtölj var belamrad med sju par byxor och sex långärmade tröjor. Visste knappt att jag använt så mycket. Nu var det i alla fall fixat så jag har förtjänat en kväll i soffan. Kanske till och med ska beställa pizza!?

Just konstaterat att dagens TV-tablå är ungefär lika kul som Burrell & Morgans paradigmer, eller kanske inte riktigt så illa, men tråkig är den i alla fall. Så frågan är vad jag ska kolla på då? Får nog bli lite Cougar Town och Desperate tror jag bestämt.

Var till och med duktig och vek kläderna som tidigare låg utspridda.



Nu försvinner jag in i min värld.

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0