Here we go again

UPDATE 23.18: SE DEN INTE!! Seeeeeeeeg!!

Som dom flesta som känner mig vet så är mitt närminne i det närmaste obefintligt. Nu var det ren tur att jag kom ihåg att lägga in en påminnelse i telefonen också. Ska på bio med Anna om en liten stund. She's my cinema partner in crime.

Blir ett besök i baren innan filmen som vanligt. Efter våra spritopolitans blir det The American med George Clooney. Utspelar sig delvis i Norrland. That's kinda cool. Typ därför vi ser den.

George Clooney i The American. Blir spännande. Lönnmördare är coola på nått sätt.



Nu ska jag nog se till att fixa mig lite. Ser ut som en plugghäst nu (or not).

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0