Tråkig människa

Världens sämsta bloggare. Det är jag det. Inte orkat blogga senaste dagarna. Inte haft nått kul att skriva ändå. Mitt liv har sett ut som så här: plugg, plugg plugg, tenta, vin, plugg, jobb. Det och lite fixande med lägenheten. Mer om det när resultaten kommer.

Kör en lugn helg. Skulle egentligen gått på kick-off och sen utgång men kände inte för det så har emigrerat till mina föräldrar. Dom dricker i och för sig vin. Inte jag. Vet inte riktigt hur jämställt det är här hemma. Finns en uppenbar filtsula och en uppenbar sheriff. Ni kan ju alla få gissa vem som är vem här hemma. Tror det är uppenbart.

Mina föräldrars vinglas säger mycket om jämställdheten i detta hem.



Nu ska vi visst kolla på nått program på TV säger dom.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: rasmus

Nice blogg :)

2010-11-07 @ 18:51:03
URL: http://iwinyoulose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0