The Winner

Visst varit lite tyst från mig senaste dagarna. Kan bero på att jag ena dagen varit uppe 05.00 och andra dagen 07.00, jag är inte skapt för så tidiga dagar. Fungerar inte då. Men med lite energidryck så har jag varit galet pigg ändå. Anledningen till att jag varit uppe mitt i natten stavas GADDEN (Handels arbetsmarknadsdagar). Varit företagsvärd för Canon som ställde ut för första gången.

I Canons monter har det varit full aktivitet. Vi har haft CV-fotografering och mängder med samtal om traineeprogram. Känner mig mycket sugen får jag säga. Fått några mycket bra visitkort som ska användas så fort möjlighet ges!

GADDEN kunde inte slutat bättre, vann en ny kompaktkamera, en Canon IXUS 130, den är precis som jag: liten, snygg och färgglad, sen är den ju så klart grymt bra också. Tack Canon för två grymt trevliga dagar!

Sofie och Ingela roddar med CV-fotograferingen.
Fredrik, Sofie och Sofie posar glatt i Canon-montern.

Min nyvunna kamera! Mycket trevlig liten (!) sak.



Nä om jag ska skriva lite arbete kanske!?

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Samme

Du fuskade säkert!! ;)

2010-11-25 @ 18:34:16
URL: http://sammef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0