Dysfunktionella är vi alla

Vilka vänner man har! Har sällan skrattat så mycket tror jag. Annas och Niclas battlande (jag gillar försvenskningar, ok?) tog nästan livet av mig. Blev inte mindre roligt av att dom dessutom var påhejade av alla oss andra fullkomligt dysfunktionella människor. Detta genomfördes dessutom på Danilo, ätandes och drickandes medan vi invänta filmen, ska man på bio så måste man ju se en film också!

Vad skulle vi se då?! Jo, det visste vi knappt själva, men det var visst Unstoppable. På söndagar ska man se filmer som kräver otroligt lite hjärnaktivitet. Detta var en sån film. Baserad på verkliga händelser och VÄLDIGT amerikansk. Perfekt söndagsfilm helt enkelt. Tror dock Anna hade föredragit att stanna i baren.

Alfred och Niclas gör tappra försök till att se anständiga ut. Detta var innan battlandet.

I fredags: jobbigt att springa efter vagnen med "27 minkar och ett par rävar!!" och högklackat.
Trailer för Unstoppable. Helt ok film. Bra söndagsfilm!



Nu ska jag nog uppdatera mig lite inför imorn.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: anna

ja den där filmen känns ju en aning förutsägbar ;)

2010-11-22 @ 09:51:45
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0