Do I love tuesdays

Ikväll är jag värd att få fetta mig hur mycket som helst. Idag har jag genomlidit en fruktansvärt tråkig föreläsning med en fransos, skrivit på två olika grupparbeten, varav det ena till NU. Förutom detta har jag även hunnit med att både tvätta och laga mat. Vill även tillägga att mitt clementin-beroende är tillbaka, inne på min femte för dagen nu.

Förutom clementiner så tänker jag bannemej klämma i mig en påse popcorn ikväll. Det är jag värd. Kanske lite saft på det (ja, du läste rätt, SAFT!). På TV-agendan står: NCIS, Desperate Housewives, Top Gear och Cougar Town. OBoy do I love tuesdays!?

Christina Aguilera - Somethings got a hold on me (från den kommande filmen Burlesque, längtar!)
Shakira - Loca (feat. Dizzee Rascal). Kan någon ge mig hennes magrutor, please?



Om man skulle fixa mat för andra gången idag kanske?!

Pusshejs!
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0