Slavarbete hela dagen

Tror jag har gått och blivit duktig så här på äldre dar. Har idag varit på banken (tidigt!!), har skrivit uppsats ett par timmar. Diskat, skrubbat golv på mina bara knän (!), packat, kört till mina föräldrar, klippt gräset och ätit middag.

Klippa gräset känner jag att det borde få lite uppmärksamhet. Var ju ändå första gången i år liksom. Har dessutom precis konstaterat att byxorna som min bror inte ens kan knäppa sitter pösigt på mig. Hmm. Inte ok.

Hänger loss på gräsklipparn. Tur att man har brillorna på i alla fall.
Det där var för några minuter sedan ett gäng med påskliljor. Oops.



Nu ska vi visst planera massa här hemma.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha screw flowers... heheh :p

2010-05-06 @ 21:26:35
URL: http://afrotastic.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Är det inte okej att han inte kommer i dem, eller faktumet att du är för smal för dom? :P

2010-05-07 @ 21:14:44
URL: http://sandevarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0