Jellosar och drickbart

Kanske inte är riktigt värd att må så bra som jag gör idag men synd att klaga liksom. Igår fanns det Jeltzin-baserade jelloshots (ni vet sån där geléshot) och sen även lite annat drickbart så att säga. Ytterligare kommentarer känns överflödiga.

Efter att ha skrivit uppsats hela dagen är jag nu värd att inte göra någon nytta överhuvudtaget. Så om någon vill klaga på min städning eller diskning så får dom göra den själva! Nedanstående bilder snodda av Mussipussi och Tobie.

Jelloshots i håret och på resten av mig efter ett mindre krig. Därav min..eh..fina blick.
Ehm... ja så ser vi alltså ut när vi är på väg ut. Jag är muppen i röd jacka.



Nu ska jag koka ägg. Mer matlagning än så orkar jag inte.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: Tommy

Allt bra?

2010-05-17 @ 20:07:14
URL: http://tommytott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0