Dolda talanger

Vilken helt underbart rolig helg!! Synd bara att den sluta dötrist. Biljäveln gick sönder när vi kom till Stockholm. Automatväxellådan började läcka så mycket att bilen blev okörbar. Att sen dessutom försöka fixa det på en söndag när alla bildelsaffärer är stängda va rent dödsdömt.

Så min första lagning höll inte länge, bara tills motorn blivit varm. Fick helt enkelt göra ett nytt försök på måndagsmorron, men denna gång med riktiga grejer. Nu har jag alltså fixat en läckande växellåda. Sjukt nöjd är jag!

Förresten, någon som trodde jag hade den dolda talangen att kunna meka?

På den där fläcken har jag spenderat en si så där åtta timmar.
Precis hemkommen och rätt rejält sliten vill jag lova (vilket syns!!)



Funderar starkt på att ta mig en välbehövlig dusch nu.

Pusshejs!
M

Kommentarer
Postat av: william

haha jag ville göra det, men jag kunde inteXD

är bara 16 + jag skulle då inte hinnan med den sistabussen till norrtälje;)



vad du på något^^::DDDD

2010-05-10 @ 21:16:06
URL: http://cookieboy.blogg.se/
Postat av: Mussi

alltså fur real. Du ser assliten ut. Bli pigg till helgen, då jävlar kör vi igen!

2010-05-10 @ 21:48:53
URL: http://aveny.se/mzahra
Postat av: Henric

Imponerad mkt imponerad!!!

2010-05-10 @ 23:25:26
Postat av: anna

usch fan vad surt med bilen! men förutom det verkar du ju ha haft det jäkligt br aändå :)

2010-05-10 @ 23:39:25
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Schlagiz

Första förbandslåda???!?!? Va den till bilen??? El till dig???? haha :)

2010-05-11 @ 09:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0